Torsdag 19:e Februari

Idag har jag varit o tränat bwowling igen som alla andra torsdagar ungefär. De var fina baor idag o jag gjorde goa 810 pinnar. Tyvärr räckte det bara til att bli näst bäst men jag klagar inte alls för det. Sist jag skrev var de klubbmästerskap som en del kanske kommer ihåg o jag lovade nästan blogga om det ganska snart men de blir inte alltid som man tänkt sig.
Mästerskapet gick bra iaf och jag slog 786+787=1573 poäng. Detta trodde jag inte skule räcka särskilt långt men ack så fel man hade. Jag blidde fyra på de siffrorna och inte mer än 12 poäng efter han som vann.
Denna veckan har jag lyckats lägga ett klinkersgolv nere i källaren där tanten ska ha sina hästprylar o kanske jag kan få en lite vrå att pyssla med saker i. När jag hade flytspacklat var jag ganska deppig för de så inte särskilt bra ut o när jag hade satt palttorna såg de absolut inte bra ut, men sen kom den underbara fogen dit o de ser faktiskt inte helt konstigt ut även om någon platta ligger snett o de finns lite nivåskildnad. De positiva är att jag tror jag lärt mig något på resans gång o kanske om jag fattar mod kommer de att bli bättre nästa gång. Nu har jag inte mer att berätta tror jag...eller jo jag ska ju bli pappa om sex veckor, huh.... De kommer att bli lite mysko skulle jag tro....Hoppas hon är lik mig så de blir ett snällt o trevligt barn!!!
Hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0