21 Oktober

Tisdag idag.... vet inte riktigt vad jag ska ta mig för denna regnig dag....har varit uppe i lite mer än en timme o nu är klockan är snart 11:20. Skulle behöva få in bilen i garaget för att se om jag kan hitta de som inte låter som de ska men de är ju inte ett dugg roligt. Igår var vi på ultraljud (vi ska ha en kotte förresten hehe) allt var bra men de hade inte gått så långt som vi trodde, bara 16 veckor. De spelar iofs ingen roll men vi får vänta tills den 5:e april nu istället me att lille Rainhold ska få se dagens ljus. Jag brukar kalla barnet för Rainhold, Linette gillar inte de alls jag tycker de är ganska roligt. Igår var de match i bowling igen dvs korpen div 2 för min del, vi vann med 6-0 och jag slog 637 pinnar och Micke gjorde 100 färre. De var riktigt skönt att få spela bra igen eftersom jag inte har varit på topp sen jag satte nya pluggar i mitt klot. Nu har jag dock bytt till nya pluggar igen o hoppas på att de ska bli bättre i fortsättningen. Anledningen till att vi spelar i div 2 som är i mitten vet jag inte egentligen för vi har vunnit den 3 gånger men blir inte uppflyttade till ettan iaf.
Nej nu ska jag kolla om brevbäraren har kommit med lite post o väcka tanten så vi kan frulla lite

Tack o hej

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHA!! Vagga?? tss... de kan du glömma XD

2008-10-21 @ 22:58:38
URL: http://justid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0