24: November, halvsent...

Jaha då satt man här igen o funderade över livets stora gåtor, eller kanske inte riktigt.
Vaknade cepesent idag men de berodde nog på att jag inte la mig förren klockan 4:00 i morse, jag var tvungen att sitta uppe så jag fick se första avsnittet av iceroadtruckers plus att jag laddade ner de senaste avsnittet av topgear. Dem är inte kloka alls i de programmet, igår blev bugatti veyron och en ny zonda testad.
Efter frullen som inträffade någon gång vid middagstid gick ja o sveopold ut o skulle byta däck på tantens mazda. I vanlig ordning skulle de givetvis gå åt helvete, denna gången var de en hylsa som pajjade.
Fick ringa till henke som slutade jobba vid två o be honom köpa n ny hylsa, som plåster på såren fick han middag.
Tror att han var ganska nöjd med den dealen.
Nu ikväll var de mycke viktig match emot hagnarpsgänget vilket innebar att de kunde sluta hur illa som helst eller kanske rent av gå bra, de blev de sistnämnda.
Jag gjorde 600 pinnar o micke drog inte in riktigt lika många för han hade mycke problem med sin fot och sen var de någon som troligen kletat talk på ansatsen.
När jag kom hem tog jag en tripp ner i källaren för o kolla lite på titanic, gillar den rullen men de var mest för att få se den i HD. De såg bra ut men ljudet var inte synkat som de skulle så jag fick modifiera de lite, la på 270 ms för att de skulle stämma. Kollade inte mer än 30 minuter för sen kom jag på att jag inte hade testat om X-Boxen funkade när jag körde den genom recievern, inga problem här heller. Måste lite blygsamt säga att jag är en väldigt begåvad man i mina bästa år hehe.
Nu har jag inte mer att berätta så...
...Någon annan har kanske?

//J

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Hmm, ja då behöver ju inte du några hängslen iaf. Är det som du säger får jag väl ge mina till mamma, hahaha...

2008-11-25 @ 13:22:04
URL: http://justid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0