20: November

God middag

Då var de torsdag igen med allt som de innebär, sist jag skrev var i måndags och korpen match. Den vann vi utan större bekymmer, jag gjorde 567 pinnar vilket blir 189 i snitt (Man spelar tre serier). Mycke nöjd med detta. Igår var jag o hämtade bilen hos Tony, han bytte hjulnav på vänster sida som jag inte hade fått loss. De blev bra, idag är de träning i bowling igen men inte förren halv åtta så fram till dess vet jag int vad jag ska hitta på riktigt...kanske bråka lite med Linette och Sveaopold hehe. Igår var jag o Linette o simmade här i lönsboda de blidde 30 längder eller 750 meter om man så vill. Skönt va de iaf.

Over and out
//J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0