8:e Maj

Hello

Har precis kommit hem nu o sitter o tjatar med mamma på msn samtidigt som jag slevar i mig jordgubbar från den lokala fruktmarknaden eller rättare sagt från ett stånd ut med vägen. Jag hoppas att ryan ska ringa snart o säga att vi ska beställa pizza ifrån pizzahut ikväll de brukar de bli på torsdagarna sen ett par veckor tillbaka. Idag har vi fått utbildning av Leon som är den första superusern här i kina, utbildningen går ut på hur man ska sätta upp en "highbay" eller automatlager som vi kallar det för hemma i sweden. Skittråkigt tycker jag o man kan precis hålla sig vaken. I stora drag är de som att skapa helt vanliga platser o MHA precis som på konvensionellt lager. Jag o Tom ska nog försöka slippa i morgon o gå ner o titta till plocket istället, eller något annat...
Tom är en kul prick han har en massa skit för sig o lika dan humor som jag så jag hoppas kunna hålla lite kontakt med honom när jag kommit hem, vidare så har jag tagit semester vecka 21 oxå så jag ska inte jobba på 14 dagar när jag kommit hem, ska bli riktigt skönt. Bara ut o köra V-strom hopas bara vi kan få ordning på duccen oxå.
Annars har de inte hänt så mycke mer den sista tiden o i morgon är de bara en vecka tills jag ska flyga hem...eller kanske inte jag, tror att jag låter piloten göra det hehe

Ha de gött

Puss Puss till snuttisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0