1:e Maj

Hajsan

Som ni märkte blidde det ingen blogg igår heller, antar att jag börjar bli slarvig men jag känner att de kanske inte är någon större mening att skriva när de inte har hänt så väldigt mycke. Det var sista dagen för Grace igår som inte fick fortsätta jobba på IKEA vilket de fanns väldigt starka själ för, hon hade helt enkelt stora psykologiska problem med någonting o få fick ett par raseriutbrott under utbildningen de slutade med att vakterna kom upp o sa till henne o sen lugnade hon sig. Hela de kinesiska teamet bad om ursäkt för henne o sharon som hade anställt henne var fruktansvärt generad över händelsen, jag pratade med henne en bra stund o sa att de inte var hennes fel men de funkar inte lika dant här som hemma så hon tog på sig allt för grace beteende. Vid lunch hade de avtackning för dustin som åker hem på lördag, jaf o tom deltog inte för tom skulle göra lite uppgifter som träning o jag hade fortfarande ont i magen. När dagen var slut missade vi givetvis bussen men vi mutade Gavin så han körde hem oss. Idag har vi varit i pudong hela dagen o kollat på lite saker, de fanns en copymarket här och en massa höga byggnader. Vi gick in på tekniska museet o brände ett pr timmar där inne även om de inte var särskilt roligt eller nått uppseendeväckande. Efter detta åkte vi upp i shanghais högsta byggnad tror jag för att kolla på utsikten, en byggnad som är över 300 meter o vi landade på 88:e våningen där utsiktsplatsen är. Jag tyckte de var ett jävla drag i hissen o när jag åkte ner kollade jag mätare som visar möh plus vilken våning o de visade sig att hissen gick i c:a 10 meter i sekunden. De tog lika lång tid att åka upp till toppen där som de tar att åka till min lägenhet på hotellet. Nu ska jag in i duschen för att sedan sova lite innan den sista dagen på denna veckan börjar
Ha de

Puss Puss till Snuttisen

Kommentarer
Postat av: marianne

Hej Jonas!nu har gamla ´svedala´ firat valborg .Hur har du det hos kineserna? Här har våren anlänt och sommaren knackar på dörren.Din blogg är rolig att läsa ,men så är du ju min favissysterson oxå ha det så bra /din gamla moster marianne

2008-05-03 @ 20:13:30
URL: http://rainholdsson.blogg.se/
Postat av: mamma

hej min son vi längtar till du är hemma igen här allt bara bra vi ses snart ha det bra pappa dina bröder hälsar till dej kram mamma

2008-05-05 @ 21:45:44
URL: http://rainholdson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0