9:e April

Tja

Idag vaknade jag vid 07:45 i vanlig ordning o var trött som satan, jag hade varit uppe till klockan 02 ungefär o traggat lite med tanten...Hoppade över frukosten idag o gick ner till bussen direkt. Vi fortsatte på jobbet där vi slutade igår och fortsatte tragga astrotabeller. Inte särskilt roligt faktiskt mest beroende på att jag inte kan dem så bra som jag skulle kunna önska. Runt middagstid började de göra ont i magen som fan så jag gick på dass o sen var de bra igen men sen precis när vi skulle åka hem så började det igen o de fanns ingen tid att gå på dass jaja de måste gå o hoppade på bussen o sen slutade de göra ont men efter en 30 minuter började de igen o jag trodde jag skulle dö. Fick ett piller av donna men de hjälpte inte eller han de inte börja värka men jag klarade mig hela vägen hem. Den sista biten i hissen var den längsta hissfärden jag någonsin har gjort men jag klarade även detta. Annars har de inte hänt så mycke idag, de var meningen att jag skulle ha följt med ryan till gymmet o klättrat på en klättervägg men de blev inte så pga diversak bakproblem.

Nej nu blir de inte mer idag heller för jag är både trött o sulten....

Puss puss till snuttisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0