8:e April

Tjena hoppsan

Kollade statistiken för bloggen, blev glad för när jag såg den 6:e var den uppe i hela sju personer för att sedan dala igen. Får nog ringa sifo o fråga om de kan göra en undersäkning gällande min blogg. Nog om detta, idag har jag varit på jobbet som vanligt klockan är nu halv ett på natten så de kommer inte att bli ett långt inlägg. Anledningen är att jag har varit på Indisk restaurang o ätit med mina kollegor. De var starkt som satan de där krubbet men gott starkt måste jag säga. Tror att de var doktor bombay som serverade oss, vet inte riktigt vad de var vi åt men jag beställde grillad kyckling o ett sårts tunnbröd som de bakade själva med vitlökssmör på, fint som patte :-) Innan vi hamnade här så var vi nere på copymarket igen, jag o ryan skulle köpa klockor till våra bröder. Trodde hon skulle börja slå på oss innan vi hade prutat färdigt men till sist kom vi överens 240 för två rolex och en nagelklippare lyckades jag pruta till mig.En bra affär tycker jag nog när hon ville ha 800 från början utan klipparen.
Nej nu ska jag tvätta snoppen så ni får ha de, hoppas de blir lite mer tid i morgon

Puss puss till snuttisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0