4:e april

Jaha så har man jobba två dagar nu då...fast idag blev det bara en halv dag eftersom det var en kinesisk helgdag idag, fattade inte riktigt vilken de var men jag tyckte de snackade om att de skulle till gravarna till sina döda så kanske som alla helgona eller någt sådant. De innebar iaf att vi inte kunde jobba mer än till klockan 14 eftersom vi inte skulle kunna ta oss hem efter det. De märktes verkligen på antalet människor ute i traffiken att det inte var något arbete för dem för jag skulle tro att traffiken hade halverats så de var fortfarande helt galet men betydligt lugnare än va de brukar vara. Nu ska jag bara slappa lite fram tills klockan 18 då jag ska träffa ryan igen för att diskutera lite saker som vi har pysslat med som mappningen av byggnaden och plockordning o lite sånt. Skönt att de två första dagarna är över så jag inte behöver vara ensam mer nu, Leon kommer nämligen på måndag som har kört en del astroträning med dem.
Idag var de första gången jag kom åt banken oxå, de funkade på jobbet men de funkar ortfarande inte här hemma i lägenheten. Jag har oxå fått en vattentunna idag som jag beställde igår nere i receptionen den kostade 18 rmb för 20 liter vatten inte mycke att klaga på. I morgon ska vi till någon sorts marknad om jag fattade det hela rätt dave snackade om det men han viste inte vad det var för något han heller, väldigt udda att vara ledig en Lördag
hehe :)

Ha de gött

Puss Puss till Snuttisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0