29:e April T-17 dagar

Hepp

Idag har de inte hänt särskilt mycke kan man säga, ännu en dag på kontoret. Fortsatte med att köra M2 träning på teamleadersen fram till klockan 16:30 sen tog vi bussen hem. När klockan blev 19:15 skulle vi träffas nere i lobbyn för att sticka iväg o äta på tony romans som tydligen är ett berömt ställe med revben. Väldigt god mat men löjliga portsioner om man ser till priset, betalde 354 rmb för revben, stek och kycklingvingar som aptitretare o de var inte särskilt mycke av varje heller. Men man skulle nog inte förvänta sig så mycke mer heller för de låg i ett av de finare distrikten i shanghai inne på ett skitflashigt hotellområde. Nu blir de duschen o sedan bingen, har inte varit helt 100 sedan den indiska restaurangen men jag hoppas att jag återhämtar mig snart i magen sen har jag inte kunnat somna på kvällarna heller vilket är lite konstigt för de gjorde jag utan problem när jag var här de första veckorna. Nä nu ska jag inte klaga mer utan skrida till verket med kvällens övningar

God Natt alla trogna läsare
P.S Skriv gärna ett inlägg eller trackback, jag publicerar dem inte så att alla kan läsa dem.

Puss Puss till Snuttisen

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Jonas
vi saknar dig det känns overkligt att du är andra sidan jordklotet. I bohult går livet sin gilla gång. Solen skiner och det blåser ute.
/// ha det så bra. Lena och Micke
PS.Du får väl dricka te så kanske magen blir lite "lugnare"

2008-04-29 @ 18:03:58
URL: http://raiholdsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0