28:e April T-18 dagar

Hajsan

Som  jag trodde...så blev det foder på den indiska restaurangen igår när donna kom hit, de possitiva var att hon bjöd alla det mindre possitiva var att jag höll på att skite ner mig idag hehe. Fattar inte vad de gör med maten på det  stället men jag klarar inte av det, hade precis samma problem förra gången vi hade varit där, de dummaste av alltihopa är att maten är god som fan men jag kommer inte sätta min fot där igen. Jaja nog om mina bakdelsbekymmet för nu mår jag bra i alla fall. Efter jobbet idag gick jag o Dave till nudelrestaurangen och sörplade lite nudlar inte alls dumt och på hemvägen stannade vi på ett konditori som ligger precis utanför lägenheterna. Jag köpte en kaka med gult i mitten som jag trodde var vaniljkräm men de var de inte och en rulltårtbit. De var båda väldigt goda kakor som jag sköljde ner med ett fat apelsinjuice, då slog de mig plötsligt, undrar vad fika heter på kinesiska??? och för att vidarutveckla detta så kom jag fram till att jag inte viste vad de hette på engelska heller... Hmmm... enligt www.tyda.se så heter det "afternoon coffee party", vilket skitspråk som inte ens har ett eget ord för bland de viktigaste man kan göra här i livet... Hur som helst ska jag fråga Eddie i morgon vad detta kan heta på kinesiska, jag funderar även på att köpa lite rulltårta och ta med mig hem till utvalda fikafantaster i Sverige, jag tror att en hel del av de som läser denna bloggen vet vem eller vilka jag pratar om :). Idag har jag fortsatt träna teamleaders i ASTRO hela dagen förutom när jag behövde vara för mig själv alltså, de har väl gått ganska bra antar jag. Nu ska jag inte skriva mer för jag ska kolla på senaste avsnittet av "så ska de låta som precis har blivit nerladdat, hoppas de är bra idag...har inte varit jättebra de senaste två gångerna.

Ni får la ha de så gött

Puss Puss till snuttisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0