27:e April T-19 dagar

Hejsan hoppsan

De blidde ingen blogg igår igen, jag pallade helt enkelt inte när jag kom hem. Vi började dagen med att ta tunnelbanan upp till den tredje stationen från vårt hotell, därifån gick vi till ett ett ställe som hade lite olika aktiviteter bla annat bowling som var vårt primära mål. Det var jag, Dustin, Ryan, Tom, Eddie, Maple och Leon som spelade, jag behöver inte säga vem som var bäst men jag låg väldigt bra till hehe (blygsamt). Hallen hade 16 banor o lika många biljardbord som man kunde hyra om man ville plus ett snookerbord och ett par arcaedmaskiner o lite sånna saker. Jag gillade detta stället väldigt mycke tyvärr så har jag ytrustats med alzheimers så jag glömde ta bilder o kameran låg i min ryggsäck hela tiden men jag tror att jag kommer komma dit någon mer gång innan jag ska hem. Tror att vi var där cirkus två timmar sen tog vi taxi up till copymarketen nära blue frog igen hehe, Tom har ju inte varit någonstans så vi måste visa honom de bästa medans vi är här plus att vi har lärt känna en av tjejerna som jobbar i en av butikerna så vi behöver inte pruta lika mycke hos henne längre eftersom vi kommer tillbaka så vet hon att vi inte betalar de hon säger från början i vilket fall som helst. Här spenderade vi ett par timmar till sen gick vi bort till frog o satte oss ute denna gången o beställde in lite öl o drinkar för att sedan gå på maten. Det var en helt undarbart väder o varmt i luften så vi satt där tills klockan blev halv tio skulle jag tro, sen gick vi till en bar som vi inte varit på innan o spelade dart o biljard, vi fick hela ovanvåningen för oss själva så de blev ganska mycke spelande av, när klockan närmande sig 24 så ville några gå hem så jag följde med dem istället för att vara ute halva natten som förra fredagen o bara vara eländig dagen efter. Planen för idag var att komma upp och sticka till pudong vilket ska vara Shanghai's motsvarighet till manhattan, detta sket sig fullständigt för de var ingen som orkade eller var de inte hemma så jag Tom och Dustin gick till nudelstället o köpte lunch sen gick Dustin hem o vi gick till den lokala marknaden för att kolla läget vi var där dock inte så länge för de är nog 24 grader här idag så man gör inte så många knop om man inte behöver. Om ett par timmar ska donna komma hit o vi ska någon sorts möte med henne för att sedan gå ut o äta, troligen på den indiska restaurangen om jag känner henne rätt men vi får väl se...

Kanske blir ett nytt inlägg senare ikväll om de inte blir för sent...

Puss Puss till Snttisen

Kommentarer
Postat av: Michelle

Är du intresserad av en blandning mellan nyheter,mode,kändisar och Livet?

Kolla då in min blogg och lämna gärna ett spår efter dig! =) Ha en bra dag!

http://miiichaa.blogg.se - Allt och lite till!

2008-04-27 @ 10:43:10
URL: http://miiichaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0