25:e April T-21 dagar

Hejsanhoppsan

Idag är de exakt tre veckor till farbror Jonas ska utföra Shanghai Gisslaboda enkel resa :=) De ska bli hetl hysteriskt bra. Idag har jag suttit i möte med Tom o Dustin hela dagen för att lägga upp någon form av plan för alla superuser om hur de ska kunna lära sig lite vettiga saker nästa vecka. Vi kom fram till att de har inte fått riktigt så mycke som de behöver för att kunna fatta alla sakerna plus att ingen av dem har lagervana o förstår "The Golden Flow" genom lagret.
Sen att deras organisation inte är den bästa hjälper inte heller direkt till men förhoppningsvis ska vi kunna ge dem det på måndag o tisdag nästa vecka. Efter jobbet åkte vi åter iväg för att spela badminton med fengxian teamet och denna gången hade jag ombyte med mig vilket var rena himmelriket o slippa spela i jeans. De negativa var att de inte fanns omklädningsrum men orginalplanen var att byta om på restaurangen, när vi väl kom dit så brydde varken jag eller eddie om oss att byta om utan bara åt . Sharon hade beställt till oss i vanlig ordning och de var samma koncept som förra veckan med ett runt bord med glasskiva och en massa rätter, denna gången hade hon dock inte lyckats alls bra. Hon hade beställt kyckling (kunde varit gott om den var varm o inte ångkokteller hade huvudet kvar), Anka (Smakade ganska bra men hade oxå huvudet kvar), Någon sorts soppa med grodor i, en annan soppa med grissvans plus ett par andra rätter som inte såg goda ut heller. De fanns dock ganska goda vårrullar och ett par andra saker plus efterrätten var enormt god, de var glass som de hade invirad och friterad i någon form av deg. De hela kostade 800 för nio personer vilket var billigt men inte var värt mer heller, efter det fick vi lift med shelly till tunnelbanestationen för att sedan åka hem.

Nu ska jag sova igen för jag är helt slut efter badmintononen
Ha de gött så höres vi snart

Puss Puss Till Snuttisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0