21:e April T-24 dagar

Rallå

Måndag igen, ingen höjdare men bara att bita ihop antar jag...Började dagen med ett litet möte med Baggio, Eddie Maple samt Shelly. Blev väldigt förvånad över att de hade helt plötsligt vänt i frågor som rörde near by buffer frekvensstyrt plock. Efter att ha deltagit en stund förstod jag var skon klämmde, Shelly som är chefen den ena byggnaden hade börjat tragga med dem för hon ville ha dessa sakerna men inte jag. Anledningen till att hon vill frekvensstyra plocket, men eftersom de ska bli ett lowflow dc så spelar de ingen roll för den mest rörande artickeln kommer endast att plockas två gånger i veckan plus att man har inte högfrekvent gods i ett lowflow dc. Near by buffer används som påfyllning till plocket vilket jag inte heller gillar för de skapar bara ett extra moment men väldigt många andra tror stenhårt på det. Efter en stund hade jag fått nog o frågade Eddie vad hans högst egna inställning till de hela var o han började skruva på sig våldsamt eftersom vi var ense i fredags men hade ändrat sig nu. Efter ett tag fick jag ur honom att han inte hade bytt åsikt utan bara anpassat sig till chefen de samma gällde baggio. Men men de hela ledde till ett stormöte med massa inblandade o jag fick helt rätt i frekvensstyrningen o delvis rätt i buffern.
Sedan jobbade vi på med lite mappning med fengxian. 16:50 kom sharon in o ville prata med mig o dustin, vi blev skitnervösa o undrade vad vi hade gjort, de är aldrig bra när en HR manager vill ha ett möte sa vi till henne men hon bara skrattade. De gällde en tjej som vi har haft lite problem med, hon har kommit på våra utbildningar men ofta sovit o varit djupt oengagerad. Sharon trodde hon hade psykiska problem o ville ta henne till en doktor och undrade om vi kunde styrka hennes observationer. Vi svarade båda ja på denna förfrågan eftersom vi har en annan kandidat som vi vill ha in på hennes plats och eftersom hon verkligen behöver hjälp som jag ser det iaf.
Kvällen ägnade vi åt en ny SuperUser som heter Tom o kommer ifrån England, så i och med det var hans första kväll här tog vi med honom ut o åt och visade de vanliga affärerna där han kunde handla skitpapper o lite sånna vanliga saker. Verkade vara en trevlig prick men jag har lite svårt för den brittiska engelskan måste jag säga, gillar den amerikanska bräkiga mycke bättre men de kan man väl tacka filmer o tvserier för antar jag.

Nu blir de rygglägge ett par timmar God nat

Puss Puss till Snuttisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0