20:e April T-25dagar

Chindobre

Vaknade innan klockan ringde idag 09:45 jag Dave och Dustin skulle ta oss ner till den stora copymarketen vid u-garden så vi tog tunnelbanan ner dit, det var hysteriskt förra gången o värre idag. Ett tag hade vi tio personer efter oss som ville att vi skulle till deras affär, helt sanslöst. Vi bad dem snällt flera gånger sen tröttnade vi o bara bad dem att fara o helvete rent ut sagt, inte de minsta snällt men vi orkade inte ha dem springande efter oss. De här personerna står utanför o väntar på att turister ska komma i taxi o där haffar de en direkt o ska visa till deras affär, ungefär som inkastare på pubbarna fast 100 gånger värre o mer påträngande och jobbiga. Man vet ju att de bara gör det för att överleva o turisterna är inte så vanliga nere i de områdena så när de kommer några är de osm hökar. Jaja idag handlade jag inte så mycke till mig själ utan de mesta gick till fröken Gisslaboda, hittade lite tröjor som tex Gucci, Dolge Gabbana, calvin klein o prada...Hoppas bara att de passar nu, annars får jag väl sälja dem som äkta kopior hehe.
När vi hade tröttnat på detta åt vi lite snabbt på KFC lite lamt men snabbt o enkelt o helt näringslöst men defyller upp tomrumet, för att sedan pröva lyckan igen, köpte nog inget speciellt tror jag börjar mest bli orolig för överviktien o nej inte min egen, den är mer av en konstant...:=) Man får ju bara ha med sig 20 kg på planet plus handbagage men jag antar att man får väl ta smällen med överviktien även att jag inte vet vad de kostar men kanske pappa Iingvar betalar???
När de började bli mitt på eftermiddagen så tog vi en Taxi hem för att dumpa våra saker o lite sådär, jag somnade en timme men vaknade igen så jag kunde följa med grabbarna till samma ställe som där vi var sist o spelade biljard, drack två bacardi brezzer o fick spela fem matcher i rad!!! Jag rockade fett men.   Vi tog även en runda ner till blue frog igen, de har fan skitgo mat där men inte bra för BMI't, men de gör kanske inget om jag ska söka jobb på local it:=)
Efter detta tog vi taxi hem o snart ska vi jobba *suck*, de är faktiskt ganska ok att jobba här nere det är mycke diskussioner om många saker o mycke brainstorming sånt gillar jag när man kan diskutera sina åsikter om saker som varken är rätt eller fel. Så kan de gå till en dag i Shanghai, nästa fredag ska vi nog bowla verkade de som så de kommer nog inte att funka alls bra hehe, de blir nog roligt iaf...
Ha de bra mina trogna läsare så hörs vi förr än ni anar.

Puss Puss till snuttisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0