19:e April T-26 dagar

Hi

Som ni såg så skrev jag inget igår utan la bara in lite bilder, anledningen var att eddie fyllde 26 år igår så de blev ganska sent. Vi jobbade i vanlig ordning fram tills hon var halv fem, då åkte vi iväg för att spela badminton för att sedan dra vidare till en kinesisk restaurang. Trodde inte de skulle bli särskilt roligt med badminton men de var de faktiskt spelade ju en del för många år sen har inte gjort de sen dess så kanske man skulle ta upp de igen när man kommer hem? På den kinesiska restaurangen fick vi ett lite mer privat rum för större sällskap tror att vi var 15 personer som åt o drack från ett runt bord med en glasskiva i mitten som man sedan kunde snurra på för att nå de rätterna man ville ha. Till detta serverades det risvin som faktiskt inte var alls äckligt, ganska sött i smaken o inte så mycke alkohol tror jag. Här spenderade vi ett par timmar för att sedan gå vidare till en pub som spelade live musik. Sånna här ställen är inte min starkaste sida måste jag säga för man hör inte vad man tänker ens, men vi lyckades spela ett tärningsspel där man ska gissa hur många tärningar som finns på bordet o den som förlorade var tvungen att drick öl. De gick inte så bra för mig i början men när jag väl kom på hur de funkade så gick de bättre. Här var vi ett par timmar till sen stack alla utom jag dustin o dave hem, vi gick till ett ställe till o drack en till öl vilket var helt onödigt kan jag tycka nu i morse men igår verkade det vara en bra plan. Idag har jag o Dustin varit uppe i u-garden o tittat på lite vilket är ett riktigt turistsälle med hur mycke folk som helst, men jag tror att vi var båda ganska trötta efter gårdagen så vi var inte där så länge utan tog en taxi hem redan efter ett par timmar. Nu ska jag nog vila lite innan vi ska iväg igen, tror vi äter på blue-frog ikväll igen, skitgod mat på de stället...
Ha de gött alla så syns vi snart

Puss Puss till Snuttisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0