17:e April T-28 dagar

Tjalom

Jag har fått ett antal förfrågningar om jag inte gör nått annat än o äter här, svaret är nej inte särskilt :). Jag går upp klockan 8 på morgonen o gör de jag ska sen kommer schyttelbussen vid 08:30 och vi är framme vid DC:t vid 09:30.
Sen jobbar vi hela dagen fram till 16:30 sen går de japanska teamet på möte med chefen över hela shanghaiprojektet (Torsten). 17:00 tar jag o dustin bussen hem och är hemma en timme senare. Sen orkar man inte så mycke mer än att fixa lite foder, ska man göra nått blir de på helgerna.
Idag körde jag inleverans-praktik av gods i verkligheten med Takashi och Dave. VI gick ner till DC:t o och bad att få göra inleveranser. Teamleadern var lite tveksam för att inte tala om tjejen vars inlogg vi stal, men de gick bra o jag visade dem flera moment som de fick gå igenom i praktiken learning by doing. Efter det hade jag ett möte med dem o visade lite saker i ASTRO såsom stocktakeing av trppack o pallar. Lite längre in på eftermiddagen svarade jag på lite mer tekniska frågor som Ayumi hade gällande formatkontroller o kranar, tror att hon fattade en del men vi ska försöka få lite tid att gå ner till kranarna och formatkontrollen för att kolla närmre.
Idag kom det en ny tjej oxå som skulle börja i yatmoigänget som hette MAMi, hehe roligt namn. Pratade inte med henne nått alls idag mer än hälsade på henne o hon verkade trevlig, tror hon hade c:a 2,5 meter mellan framtänderna :) Denna tjejen ska bli logistikchef vilket innebär att hon kommer att bli Ryans chef vilket jag påpekade lite för honom, han var inte så road som jag :)
När resten av gänget kom hem vid 19:00 så beställde vi lite pizza ifrån pizzahut igen vilka vi sköljde ner med ett par kalla.

Nu ska Farbror Jonas nana kudden

Puss Puss till Snuttisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0