16:e April

Tjoho

Idag har min resa varat i exakt 16 dagar vilket innebär att det bara är en månad kvar :), nedräkningen har börjat.
Idag har vi kört grundläggande kunskpa i M2 vilket är de nya interfacet för ASTRO vi hade både yatomi och fengxian hos oss. De blev en massa frågor i vanlig ordning som vi lyckades brotta ner. Annras var de väl som vanligt på jobbet antar jag. På kvällen gick jag o ryan till stadiumen o klättrade lite igen efter det så gick vi till ett nudelställe o käkade
gott som fan var det. På fredag har vi blivit bjudna tillatt spela badminton mot kineserna o sedan äta middag, tror jag hoppar badmintonen o bara äter istället. Jag föreslog att vi skulle ha tyngdlyftning istället men de ville inte de.

Nej nu blir de inte så mycke mer denna gången

Puss Puss till Snuttisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0