15:e April

Tjo

Dag 15 på min tripp....Öh....De har inte hänt nått särskilt idag....jag hjälpte Dustin med att utbilda fengxiangänget i M2 fram tills klockan 14 sen skulle de mappa lagret så de behövde inte oss så mycke, blev mest att vi pratade lite film o surfade. Hade iofs ett kort möte på morgonen med Dave o Takashi jag försökte avråda dem att jobba i tidsblock o bara sprida ut de över hela dagen men de gick inte hem men de är ju inte så konstigt för de har de inte gjort hemma i älmhult heller. Någon geni har kommit på att man ska jobba i olika block men ASTRO mår bäst av att ha ett jämnt flöde hela dagen dessutom så gynnas köerna av detta för då får de inga toppar med akuta uppdrag. Nu blev de väldigt tekniskt de där men ni som jobbar på IKEA vet vad jag pratar om. Regnet bara öser ner här i Shanghai så de har blitt mer vatten i kanalen därav luktar de skit i hela staden, vet inte riktigt varför men kanske kan de vara att vattnet har kommit i mer rörelse o spolar med si g en massa konstiga saker??? Skulle tro att man dog om man trillade i den kanalen man ser inte botten på mer än 10 centimeter djup plus att den är helt grön. Stannar inne ikväll för de var ingen som ville gå ut o äta så jag antar nudlar o någon macka, kanske ner till kjollen o köpa lite snickers har haft span på dem ett tag nu.

Dröm sött

Puss Puss till Miss Snuttis

Kommentarer
Postat av: JB

Gjorde Du som 1000-tals andra svenskar igår?

http://vastertorp.blogg.se/1208237833_ljuset_fr_engla.html

2008-04-15 @ 13:51:41
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: CoccaBurra

"blev mest att vi pratade lite film o surfade."

Jaha det låter ju som en vanlig dag för en Ikeaarbetare!!!

2008-04-15 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0