13:e April

Kina Kina

Vaknade vid halv tio idag så jag gick upp tror att de var för att jag inte hade stängt dörren till vardagsrummet så de lös in. Men jag hade ju köpt ny kamera igår så de var inte någon fråga om att sova igen utan fota runt lite med den istället.
När klockan närmade sig 12 ringde jag ner till ryan o dave o kollade om de skulle äta idag, de skulle de så vi träffades i lobbyn tio minuter senare. De hade kommit en ny superuser ifrån USA som heter Dustin tror jag de va så vi visade runt honom  området var han kunde köpa skitpapper o lite sånt. Sen lät vi honom bestämma var vi skulle äta så de blev....Nej inte MCdonalds....Ja just de KFC hehe. Jag förstår honom iofs maten kan verka ganska avskräckande här.
Efter utfodringen stack vi till den lilla copymarketen o visade honom den oxå men efter ett tag ville ryan o dustin gå hem så jag o dave strosade rundor där ett tag till. Allting var mycke lugnare här plus att man inte behövde pruta så mycke för priserna var redan låga. Jag hittade en north face ryggsäck för 45 rmb som jag ville ha men kan inte motivera den riktigt...behöver ju ingen så vi får se vad som händer nästa helg eller kanske i veckan. I morgon ska man jobba igen Jippie!!! nej inte alls kul att jobba så mycke, man blir så trött i huvudet av de särskilt här borta där jag behöver jobba med huvudet hela tiden o samtidigt tänka på språket. pråket sitter dock ganska bra nu särskilt med amerikanerna. Efter det gick vi hem, jag gjorde lite random saker o väntade på att klockan skulle bli 17:00 för då skulle jag o ryan bort till stadion där celine hade haft konsert i fredags för att bouldering klättra på klättervägg fast utan rep o sånt. De är inte så farligt som de låter för väggarna var inte mer än kanske upp till fyra meter med madrasser på golvet. Ryan var väldigt duktig o visade lite hur man skulle göra, jag tyckte de var svårt som satan men klarade någon vägg efter ett tag. När man hade gjort typ en vägg höll fingrarna på att trilla av fruktansvärt ont gjorde det iaf, men de är ju en viss skildnad på om man är 105 kilo Jonas eller om man är kinesisk tjej o väger 45.
Där var ett antal kineser både killar o tjejer som var riktigt duktiga på att klättra men de är j bara skinn o ben till dem jag had nog kunnat äta upp en sån på en dag om jag var riktigt hungrig. När vi inte orkade mer gick vi för att äta på ett ställe som heter kung fu, maten var ganska ok men inget man blir fet på...O de var ris till hehe.
Sen var de bara o ta tunnelbanan hem o börja skriva lite blogg

Ha de gött

Puss Puss till snuttisen


Kommentarer
Postat av: CoccaBurra

Du klagar på att jobba men det enda du skriver om är vad och hur mycket du äter, jag tror det är där alla krafter går :-)

p.s. My 780 är bättre

2008-04-13 @ 17:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0