11:e April

Hallå eller?

Idag var dag två på utbildningen, kan kort o koncist konstatera att den inte var ett dugg bra. Consafe stod bara framme vid projektorn o rabblade från de att vi kom tills de att de skulle få hem. De handlade som jag skrev om igår om systemsetupen och jag tror inte att det var någon som fattade hur de funkade.... men vi skulle få träna nästa vecka men om inte någon har fattat vem hjälper oss då? plus att de verkade som inte consafe själva fattade allt...
Jaja skit samma Nu är de iaf fredag natt faktiskt o jag börjar bli lite sleden, var nere hos ryan o dave efter jobbet o käkade pizza ifrån pizzahut. Jag beställde en american special med extra ost o de var de flottigaste jag ätit i pizzaväg
men gått. Detta sköljdes ner med kinesisk öl som jag tycker är ganska ok faktiskt vet inte hur många % den innehåller men de spelar ingen roll när den är god. Nej nu ska jag gå och duscha lite sen blir de kuddkrig med mig själv...kanske kolla lite heja björn oxå, tur att swebits finns så jag kan se de svenska braiga programmen även när jag är 1000 mil bort.

Ha de så bra alla mina trogna läsare

Puss Puss till Snuttien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0