10:e April

Tjenis Penis  :)

Vaknade idag efter en god natss sömn utan kontroverser. Hade bara lite ont i magen så jag gick till jobbet dessutom skulle det bli preplan2 utbildning idag i M2 så den ville jag inte missa, den ska hålla på i morgon oxå men då för superusers och hur den egentligen fungerar rent tekniskt samt olika parrametrar man kan stoppa in i den så de ska bli spännande. De var god mat idag i matsalen revben som var friterade med sötsur sås på smakade mumma.
Eftersom de var chris o donna sista kväll här i shanghai så har vi varit ute nu på kvällen på en Brasiliansk restaurang och missbrukade mat igen, tror inte min vikt kommer att sjunka här hehe. De var en buffe ovanpå allt elände så de va o äta tills man spydde c:a, jsg fylde upp min tallrik till en ansenlig nivå som jag sedan satte igång att bearbeta. Efter ha hållt på med detta ett tag kom de en kille med ett magnifikt grillspett o gfrågade om vi ville ha kött, givetvis sa jag på brasilianska. De visade sig vara oxkött som de grillade o sen skar de upp bitar direkt ifrån spettet, perfekt grillat =mums. Å så höll de på ett tag o efter hand som man åt upp kom de med mer. Trodde jag höll på att dö, då kom Ryan med en liten skål bsom han hade hittat ordentligt toppad med mjukglass. De visade sig att  det fans en mjukglassmaskin som man själv fick sköta om dvs ta så mycke glass som du vill och brevid så fans de en massa sorters kola och chokladsås. Som inte detta var nog hittade jag den troligen godaste bryllépuddingen jag någonsin har smakat. Efter detta gick vi en runda på stan, denna delen visade sig vara en finare del av staden men de märktes på sakerna som de sålde oxå samt på folket som var där, tror inte jag såg 50 kineser denna kvällen o de ser man på typ 2 minuter annars. Efter detta tog vi en taxi hem o började skriva bloggen.

Hej hopp gummisn...

Puss Puss till Snuttisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0